بجنورد – اولین نشست خبری کمیته های تخصصی ستاد گرامیداشت دهه فجر با حضور کمیته های کارگری، بسیج، عشایری و روستایی، مساجد، نیروهای مسلح و فضاسازی و تزئینات شهری برگزار شد.

اولین نشست کمیته های تخصصی ستاد گرامیداشت دهه فجر برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، نماینده کمیته کارگری از اداره کل کار و امور اجتماعی خراسان شمالی صبح چهارشنبه در این جلسه از پیش بینی ۴۰ برنامه در این کمیته خبرداد و گفت: حضور پرشور جامعه کارگران، کارفرمایان و مدیران و کارکنان با لباس فرم در روز ۱۲ بهمن و راهپیمایی ۲۲ بهمن، تجلیل از کارگران، کارفرمایان واحدهای نمونه استان، تجلیل از خانواده های شهدا، خانواده های شاخص کارگری و خانواده شهی حمیدی زاده شهید مدافع حرم، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از جمله این برنامه ها است.

حجت الاسلام محمد عوض پور اظهار داشت: افتتاحیه ۴ شرکت تعاونی، برپایی نمایشگاه عکس و دستاوردهای انقلاب، تخفیف ۳۰ درصدی ویژه دوره های آموزشی فنی و حرفه ای، نمایشگاه و فروشگاه محصولات شرکت های تعاونی در سینما قدس سابق و واختن زنگ ورزش از دیگر برنامه ها است.

نماینده کمیته بسیج از سپاه جواد الائمه خراسان شمالی نیز از پیش بینی هزار و ۵۰۰ برنامه شاخص در سطح استان خبر داد و افزود: عطر افشانی و گلباران مزار شهدا، رژه موتوری، نواخته شدن زنگ انقلاب، برگزاری یادواره شهدا، دیدار با خانواده شهدا در قالب طرح مهر ولایت، اعزام اکیپ های پزشکی رایگان به مناطق محروم، نورافشانی آسمان در شب پیروزی انقلاب درمرکز استان، برگزاری جشنواره ادبی و هنری زندگی شیرین، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، اعزام دانش اموزان به اردوی راهیان نور و پیاده روی بزرگ خانوادگی در جاده سلامت از جمله برنامه های شاخص است.

سرهنگ ابوالقاسم چمن خاطرنشان کرد: افتتاح سایت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمه به مساحت ۵ هکتار و یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار از محل سفر مقام معظم رهبری و افتتاح دو حوزه مقاومت در شهرستانهای فاروج و مانه و سملقان و یک سایت گردان امام حسین (ع) در این ایام پیش بینی شده است.

نماینده کمیته عشایری و روستایی خراسان شمالی نیز به اجرای ۵۰ برنامه شاخص در این کمیته اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف محوری این کمیته بازخوانی اندیشه ای امام راحل و مقام معظم رهبری است که در دهه فجر توجه ویژه ای به این موضوع می شود.

حجت الاسلام علی غلام نژاد افزود: گلباران تمثال امام راحل، اعزام تیم سیار پزشکی رایگان به مناطق روستایی و عشایری، سرکشی از مدارس عشایری و توزیع بسته های فرهنگی، اردوی تفریحی و زیارتی یک روزه در امامزاده کوران اسفراین و مسابقات شنا ویژه عشایر از جمله برنامه های پیش بینی شده به مناسبت گرامیداش دهه فجر است.

نماینده کمیته فضاسازی و تزئینات شهری نیز گفت : در حال حاضر چهار المان شهری ویژه ایام دهه فجر جانمایی و آماده نصب و دو المان دیگر با موضوع دهه فجر نیز آماده می شود.

فضل الله پاکنهاد افزود: زیباسازی ادارات، خرید پارچه های ساتن رنگی، نقاشی دیواری و زیباسازی شهر، نمایش آذین بندی در شب و ساماندهی نظم و انضباط شهری از دیگر برنامه های در دست اقدام این کمیته است.

نماینده کمیته مساجد نیز بیان کرد: برنامه ۱۰ شب ۱۰ مسجد شاخص ترین برنامه این کمیته است که هر شب دریک مسجد با حضور مسئولین برگزار می شود و درشب آخر از دستگاههای برتر در خدمات رسانی به مردم و شخصیت های برتر انقلابی تجلیل خواهد شد.

هاشم شیرازیان یادآور شد: دراین ایام برنامه ریزی شده هر کانون فرهنگی و هنری مساجدیک ستاد مردمی داشته باشد و جشن انقلاب در روستاها نیز برگزار شود.

وی همچنین از افتتاح نمادین ۱۲ کانون فرهنگی و هنری و صدور مجوز ۲۲ کتابخانه ویک خانه دیجیتال در استان به مناسبت گرامیداشت دهه فجر خبرداد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.